SAALDA_LOGOA-horia-webgunerako

Gure lehen dohaintza(k)

Zaldieroa ilustratzaile eta marrazkigileak badu pertsonaia bat Gizon jakintsua izena duena, Afrikako ezjakin koitaduei laguntza eramaten diena. Satira bat, goitik begiratzen dutenen kontura.

Nire burua ez nuke ikusi nahi pertsonaia honen pareko zerbait gisa. Mundua pixka bat hobetu nahi nuke, baina apaltasunez. Horregatik apaltasuna dago SAALDA proiektuaren balioen artean.

Ojo, baina benetako apaltasuna, eta ez apaltasun faltsua. Edo horrela sentitzen dut nik.

Aletxo bat jartzen du SAALDA proiektuak mundu pixka bat hobetzeko. Guk eta gure bezeroek, ze, bezeroen erosketa barik ez dago ezer.

Urtarrilean eta otsailean 1.350 euroko irabazia izan du SAALDAk. Hori izan da salmentei gastuak kendu ostean geratzen dena. Eta hori da dohaintzan eman duguna.

Bezeroei galdetu genien ea zein elkarte nahi zuten babestu. Hogei bat proposamen jaso genituen. Zerrenda antolatu eta bezeroei bozkatzeko eskatu genien.

Eta, hara, espero ez nuen zerbait gertatu zen: berdinketa!

Bi elkartek jaso zituzten botu gehien eta aurreikusi barik neukan egoera honetan erabaki salomonikoa hartzea izan zen onena: dirua erdibana.

Aita Mari – Salvamento Marítimo Humanitario eta Aspanogi elkarteak izan dira gure bezeroek aukeratu dituzten bi elkarteak. Haientzat izan da SAALDAren irabazien lehen dohaintza.

Martxoa eta apirilean egindako salmentekin lortutako irabaziekin egingo dugu hurrengo dohaintza. Zuk ere lagundu nahi baduzu, sartu hemen eta erosi gure hezur-salda.

Blogeko beste artikulu batzuk:

Mila poto saldu ditugu jada!

Pasa den astean saldutako salda kaxa kopuruari begiratu, hau bider sei egin (kaxa bakoitzean sei poto datozelako) eta, hara! Mila poto baino gehiago saldu ditugu eta!
Atzo egin zituen Saaldak hiru hilabete jendaurrean. Urtarrilaren 15ean bidali nuen lehen mezu publikoa.
Eta, hiru hilabetera, mila poto pasa salduta.
Lagun zahar eta berrien babesaz. Ahoz-ahokoari esker. Euskarazko hedabideetan soilik azalduta (Segura irratia > Berria > Euskadi Irratia > Eta kitto > ETB1).
Eta publizitatea egin barik! Ojo, publizitatea egitea txarra da? Influentzerrekin kanpainak egitea txarra da? Ez. Horri esker gehiago salduko genuen. Akaso. Azkarrago iritsiko ginen lehen mila potoak saltzera, agian. Baina hasiera honetan, lehen hiru hilabete hauetan, ez zegoen presarik. Eta, aizu, nahiago dut lortutako irabazia pixka bat handitxoagoa izan eta bezeroek aukeratu dituzten GKE horiei ekarpen ganorazkoagoa egitea (urtarrila eta otsaileko dohaintza eginda, laster dator martxoko eta apirileko irabazia nori emango diogun aukeratzeko prozesua).
Ez dago presarik.

Gure bigarren dohaintza

Martxoan eta apirilean 865 euroko irabazia izan du SAALDAk. Epe horretan izan ditugun salmentei kentzen dizkiogu gastuak, horrela kalkulatzen dugu irabazia, hots, dohaintza egiteko diru-kopurua. Bezeroek aukeratu dute oraingoan dohaintza Zaporeak elkarteari egitea.